Вхід

Реєстрація
Головна
 
Шепетівський ДНЗ №12 "Ялинка" 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Годинник
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України "Про дошкільну освіту", Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 р. №67, на виконання Плану проведення атестаційної експертизи, затвердженого наказом №186 міськуо та плану роботи управління освіти, з 23.01.2017 р. по 03.02.2017 р. буде здійснено державну атестацію Шепетівського дошкільного навчального закладу № 12 "Ялинка", в ході якої буде вивчено:

  • відповідність документації вимогам законодавства;
  • дієвість внутрішнього моніторингу досягнень вихованців закладу;
  • організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;
  • використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі;
  • загальний стан території, будівель та приміщень ДНЗ;
  • створення безпечних умов для учасників освітнього процесу;
  • організація розвивального навчально-виховного середовища;
  • організація харчування дітей;
  • забезпечення соціально-психологічного супроводу вихованців;
  • створення умов для задоволення потреб дошкільників в гуртковій роботі;
  • взаємодія педагогів з батьківською громадськістю.

18.01.2017р. відбулась публічна презентація нашого закладу перед атестаційної комісією.

    Дошкільний навчальний заклад №12 "Ялинка" функціонує з 1986 р., розрахований на 7 груп . Атестується заклад, як ДНЗ №12 «Ялинка» вперше В період з 2000- по 2012 роки заклад входив до складу НВО №3 та пройшов державну атестацію у 2007р. саме у складі об’єднання.  На сьогодні у закладі функціонує 7 дошкільних груп, які відвідують136 дітей.

Щоб робота дошкільного закладу проводилась в правовому полі , керуємось такими нормативно-правовими документами , які висвітлені на слайді: кожний документ який стосується роботи закладу доводиться до відома , вивчається .) а також  статуту та річного плану роботи.

Дошкільний навчальний заклад повною мірою забезпечує реалізацію права дитини на отримання дошкільної освіти. Постійно збільшується мережа: так, в період з 2012 по 2016 р.р. було відкрито 2 групи для дітей 3-го  та 5-го року життя. А тому сприяло підняття іміджу закладу, задоволення потреб батьків.

 Режим роботи: 5 груп  працює за 9 годинним режимом,

                            1 група за 12 годинним (чергова) 

                            1 група з 10,5 годинним перебуванням дітей

Навчально-виховний процес  забезпечують 38 працівників, серед яких 15 педагогів, 1 медична сестра та 23 чоловіки обслуговуючого персоналу.

Щодо фахової підготовки, то  13 педагогічних працівників мають вищу освіту  та 2 педагогів базову вищу . За наслідками атестації  - 3педагоги мають кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії",1 педагог 

- "Спеціаліст першої категорії" , 3 педагоги - "Спеціаліст другої категорії", "Спеціалістів" - 8педагогів. Один педагог має звання "Вихователь-методист".

Середній вік нашого педагогічного колективу – 37 років

          Впевнені, що забезпечення якості освіти є найважливішим завданням освітньо-виховного процесу. Тому, основну увагу приділяємо розвитку та вихованню творчої, фізично здорової, впевненої у собі та своїх силах, компетентної особистості: дитини, яка вміє мислити, аналізувати, відчувати, спілкуватись, прагне здобувати знання. Навчально – виховний процес в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні , реалізується відповідно до програм розвитку, навчання, виховання дітей   «Українське дошкілля», “Оберіг”,  додатковою програмою для дітей старшого дошкільного віку  «Впевнений старт», а також парціальними програмами :  «Про себе треба знати, про себе треба дбати”(програма з основ здоровя та безпеки життєдіяльності), “Грайлик” (програма з організації театралізованої діяльність), “Граючись вчимося. Англійська мова”. Усі програми були затверджені рішеннями педагогічної ради.

       Діяльність закладу відбувається у сформованому збагаченому освітньому середовищі , яке забезпечує оптимальне функціонування усіх підсистем закладу, відповідає принципам відкритості , мобільності і модернізації забезпечення навчання та виховання. Кожен структурний елемент несе певну педагогічну, психологічну, соціальну функцію.

Освітньо-виховна діяльність впродовж дня планується за режимними моментами та включає усі  лінії розвитку.  Особливу увагу приділяємо фізичному розвитку дитини, адже знаємо, що саме в дошкільному віці  формується і відбувається становлення найважливіших систем організму Тому, пріоритетного значення надаємо фізичній культурі.

Вихователем Т.М.Кононенко  розроблено систему роботи "Малятко - здоров'ятко",  , здійснюється оздоровча терапія на «Доріжці здоров'я ",  виготовлене нестандартне обладнання  для занять. Систематично проводяться заняття з фізкультури, ранкова гімнастика і гімнастика пробудження, фізкультурні хвилинки, рухливі ігри, спортивні свята та розваги, запроваджуємо новітні методики профілактики та лікування дитячих захворювань.  Результатом роботи є те, що у 2014р. педагогічний колектив нагороджено грамотою Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації за ІІІ місце  в обласному етапі Всеукраїнського огляду- конкурсу на кращий стан фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах.

 

 

Ми радіємо, що здобутки нашого дошкільного закладу визнані в області та Україні. Колектив постійно бере участь в обласних та Всеукраїнських конкурсах та посідає призові місця:

  • обласна педагогічна виставка “Освіта Хмельниччини на шляхах реформування” (результати  на екрані);
  • 2015р. – конкурс “Інтернет порталу освітніх закладів України” у номінації “Краща спальна кімната”Здобули І місце у м.Шепетівка,ІІ- у Хмельницькій обл., ІІІмісце   по Україні
  • 2016р.- переможець фотоконкурсу «Наші діти» організований журналом «Дошкільне виховання» 
  • У 2012р., 2014р., 2015р.- переможець  Міжрегіональному конкурсу дитячої творчості «Моє майбутнє з рідною землею»,   І місце у номінації «Найактивніший заклад»
  • Переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу «Вернісаж педагогічних знахідок» 2012р-Микитюк Т.М,
  • Переможець Всеукраїнського конкурсу "Освітніх технологій" , 2013р.-Довбня А.В.
  • ІІ місце у номінації «Пальчиковий живопис» у І Всеукраїнському  конкурсі  дитячої творчості читачів журналу «Джміль», вих. Довбня А.В.

 За результативність у роботі педагоги закладу щорічно нагороджуються грамотами та дипломами Департаменту освіти –Микитюк Т.М та міського управління освіти Лучко Л.Б., Костанецька Л.Т., Сучок Л.Д.,Лукащук О.В.

Досвід роботи дошкільного закладу з питання організації навчально-виховної роботи висвітлюється у Всеукраїнських педагогічних журналах:  «Дошкільне виховання» № 5 – 2013р., № 6 – 2015р.,   ; навчально- методичному посібнику «Основні компетенції дітей дошкільного віку: вивчення рівня сформованості»,стаття «Технологія вивчення досягнень дітей  старшого дошкільного віку за  освітньою лінією «Дитина в соціумі»

  Одним із пріоритетів  моєї діяльності, як керівника, є пошук нових сучасних форм роботи з працівниками, які допомагають створити  власний імідж дошкільного закладу, певний стиль у роботі. Особистісно-орієнтована модель  навчання та виховання стала головним орієнтиром  у  роботі закладу.

Допомогти дітям усвідомити їх потенціал для того, щоб зробити світ кращим за допомогою освіти – ось основна мета програми соціальноїї та фінансової освіти дітей. Не дивлячись на те, що ми живемо у світі з швидко перемінними економічними умовами, діти і дорослі у всьому світі мають дуже низький рівень фінансової грамотності, освітні установи та педагоги часто не мають можливостей для вирішення цієї проблеми. Додатково, до цієї нестачі знань у сфері фінансів, діти часто стають жертвами соціально, екологічно та економічно нестійких моделей споживання

У 2015-2016н.р.дошкільний навчальний заклад №12 став одним із п’яти пілотних проектів апробації Міжнародної програми «Афлатот» у Хмельницькій області.

. Афлатун – це герой, маленька зірочка, що прилетіла з космосу), нагадує вогник чи долоньку. вирішує ці проблеми, допомагає  протистояти подібного роду труднощам. Експерементально- дослідницька робота зацікавила педагогів. У рамках впровадження в закладі «соціально – фінансової програми «Афлатот» було проведено ряд заходів (На екрані) , проведено тематичний контроль  та педагогічну раду.

 

 

Реалізуючи пріоритетні завдання з екологічного виховання  педагоги віддають перевагу ідеям В.О.Сухомлинського щодо екологічного виховання. Його педагогіка нам близька, адже саме розташування закладу спонукає до втілення його ідей.

 «Ведіть дітей у ліс, до річки, на луг, – писав він, – відкрийте перед ними джерело, без якого неможливе повноцінне духовне життя, і ви побачите, як діти стануть розумними, спостережливими, кмітливими». І саме  так, завдяки працівникам, батькам, спонсорам (Дячуку М.М.) було посаджено молодий сад 30 дерев за  ідеями В.О.Сухомлинського, встановлено альтанку для занять під відкритим небом. На думку В.О. Сухомлинського, природа лежить в основі дитячого мислення, почуттів та творчості. Видатний педагог вважав, що формувати в дитини ставлення до рідного краю як частки природи слід починати з раннього віку.   І тому спілкування з природою відбувається в різних формах: через працю, споглядання, творчість, пошук, спостереження, милування,  що і реалізується в ДНЗ

Основним в роботі педагога є завдання виховати здорову дитину, громадянина своєї Батьківщини, творчу, ініціативну особистість та озброїти її знаннями та уміннями для подальшого життя та навчання в школі.
Завдання не прості і тому наш заклад працює у тісній співпраці з школою (це спільний план роботи нашого закладу з ЗОШ№8 ) 
Багато спільних заходів проводимо разом , ходимо на екскурсії ,
запрошуємо на виставки ,батьківські збори,педагоги ведуть гурткову роботу.
Результатом роботи  є методичний посібник «Сучасні підходи до реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти», який відзначений у 2014році дипломом ІІІ ступеня  в обласній виставці педагогічних інновацій,  автором якого є Микитюк Т.М. 
Щороку ми обліковуємо дітей нашого мікрорайону , з метою охоплення дошкільною освітою, ознайомлюємо батьків з роботою дошкільного закладу,проводимо дні відкритих дверей. Надається можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей, заняття, дитячі виставки.
При потребі організовуємо соціальний патронат. Вихователі та практичний психолог відвідують родини надають допомогу .

 

Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ДНЗ є методичний кабінет,який є науково-методичним осередком для педагогів та батьків. Кабінет поповнюється наочно-дидактичними посібниками, методичною літературою. Під керівництвом вихователя –методиста Лучко Л.Б педагогічний колектив здійснює переорієнтацію всього освітньо –виховного процесу. Вихователі використовують в своїй роботі авторські розробки занять, свят, розваг . інноваційні технології , тощо. З метою осучаснення освітньо –виховного процесу з дошкільниками , урізноманітнення форм та методів роботи з дітьми, цікаво провести заняття, захід, повсякденну роботу, роботу з батьками, педагогам допомагають активні практичні та теоретичні форми методичного навчання 

 
Я, як керівник дошкільного закладу, приділяю належну увагу питанню фахового зростання активізації творчої діяльності педагогів. З дітьми  в більшості працюють кваліфіковані педагоги. Таким чином освітній та кваліфікаційні показники педагогічного складу визначаються достатніми.

    Психологічний супровід здійснює практичний психолог Голубовська П.П.ЇЇ діяльність забезпечує психологічне здоров*я наших вихованців та позитивний мікроклімат в колективі. Використання різноманітних діагностичних методик дає змогу корегувати поведінку ,настрій, емоційний стан. Метою роботи психолога. є підвищення психологічної культури вихователів і батьків, забезпечення інформацією з психологічних проблем, формування запиту на психологічні послуги.
     ДНЗ накреслив напрямки оновлення змісту роботи з естетичного виховання Музичний  керівник Ольга Василівна Лукащук систематично розвиває сприйняття прекрасного, естетичні почуття, уявлення дітей.  Її програма «Веселі черевички» опублікована в навчально – методичному посібнику   Кроки до гармонії», Камянець – Подільський, 2015  і допомагає реалізувати варіативну частину з хореографії. Педагог має безліч авторських сценаріїв, пісень, віршів, таночків. Веде гурток «Казка на долонці». Вчить дітей вокальному співу.
Медичне обслуговування здійснює Метельська Т.П.. Медичний блок обладнано відповідно до вимог Положення про медичний кабінет ДНЗ та переліку лікарських засобів та виробів медичного призначення. В закладі створені сприятливі умови для організації доцільного та якісного харчування.      

Ми піклуємось про творче зростання не тільки наших педагогів , але й дітей. Діяльність гуртків здійснюється у відповідності до наявних умов, інтересів дітей та запиту батьків . 
  Гуртки функціонують за авторськими програмами керівників гуртків , парціальними програмами рекомендованими МОН. Спостерігається ріст охоплення дошкільників, гуртковою та студійною роботою.  Нам приємно відзначити, що наші вихованці  вже тричі стають переможцями  Міжрегіонального  конкурсу  «Моє майбутнє з рідною землею», в якому прийняло участь до 100дітей. Вони отримали цінні подарунки:Мякі іграшки, планшети. А заклад визнано –переможцем у номінації «Найактивніший заклад». За що отримали 2 музичних центри та ноутбук . Заслуговує на увагу робота гуртка «Пластилінові фантазії»(кер. Довбня А.В.)

Роботи дітей зайняли  ІІ місце у номінації «Пальчиковий живопис» у І Всеукраїнському  конкурсі  дитячої творчості читачів журналу «Джміль»,
       Охорона праці

 З метою забезпечення реалізації державної політики в галузі Охорони праці, в закладі створена служба з охорони праці, яка  проводить профілактичні заходи, спрямовані на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігає нещасним випадкам в навчально-виховному процесі, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життя  та здоров'я учасників навчально-виховного процессу. Питання охорони праці та безпеки життєдіяльності  вносяться у річний план роботи та розглядаються на засіданнях педагогічних рад і виробничих нарадах. Систематично проводяться інструктажі, кожен працівник закладу ознайомлений з Інструкцією з охорони праці на робочому місці.

      Систематично здійснюються заходи з охорони життя та здоров’я дітей, безпеки їх життєдіяльності: проводяться заняття, бесіди, тижні безпеки, інструктажі з батьками щодо безпеки дітей,  і як результат, у дошкільному закладі за звітний період відсутні випадки дитячого травматизму.
Здійснюється соціальний захист дітей пільгових категорій: на сьогоднішній день в дошкільному закладі;

13 дітей із малозабезпечених сімей

23 – багатодітних ,

3дітей учасників АТО
Ми переконані, що вивчення індивідуальних особливостей дитини розпочинається  з родини. Тому, особливу увагу приділяємо тісній  взаємодії дошкільного закладу з батьками. Домінуючою формою роботи із сім'єю залишаються  батьківські збори та засідання батьківського комітету.  Саме на них виносяться та обговорюються проблеми педагогів та батьків. В закладі організовуються  різні форми роботи: Дні відкритих дверей, виставки родинної творчості, ігри-естафети “Ми –спортивна родина”. Започаткували створення  спільних проектів “Моя сімя ”, Родинне дерево”, “Улюблені страви мого малюка”  на основі сімейного досвіду виховання. Ці проекти допомагають краще вивчити сім’ю , дитину, її інтереси, потреби, проблеми .

 Актуальною на даний час є робота з родинами військових , які повернулися із зони АТО. Варто відзначити  вихователя Довбня А.В., яка працює з родиною вихованки групи   з даного питання. Свій досвід роботи висвітлила на  4 Всеукраїнській науково- практичній конференції «Людина і суспільство».

Благодійництво- одна із  спільних форм роботи педагогів та батьків. Це і допомога на лікування, благодійний концерт, кошти від якого пішли на потреби для воїнів АТО.,посилки,малюнки та обереги, виготовлені дитячими руками.

Особлива роль у самоврядуванні закладу відведена батьківському комітету.  Батьківський комітет  нашого закладу тісно співпрацює з педагогами, адміністрацією та контролює усі напрямки діяльності садка: організацію      навчально-виховного процесу, харчування, стан медичного обслуговування дітей, стан матеріально-технічної бази .  Вдячні за допомогу батьківській громаді: за придбання : посуду, рушників, дитячих іграшок, дитячих меблів , ремонт групових кімнат,тощо.

 Колектив наполегливо працює над суспільним рейтингом у місті. Тому щороку з питання прийому дітей в дошкільний заклад звертається багато батьків. В наш заклад діти ходять з покоління в покоління. Це говорить по довіру ,про належно організовану роботу з дітьми. Ми відкриті до діалогу з батьками і тісно з ними співпрацюємо. 
Впевнені, що така співпраця відбувається тому,що вони знають наші старання в роботі з дітьми, проблеми, плани на перспективу. Ми радимося з ними. Форми роботи з батьківською громадою розширюємо, удосконалюємо, намагаємося зробити цікавими та пізнавальними для них 
Розвивальне середовище

Родзинки формування розвивального середовища для дітей дошкільного віку – пріоритет роботи нашого дошкільного закладу . Ми виховуємо творчу особистість, тому наш освітній простір містить дух творчості та постійного пошуку. 
Працюємо над удосконаленням пізнавального, предметного та розвивального середовища. Великого значення надаємо його зручності, ефективній допомозі в роботі з дітьми, естетиці оформлення, вірності розташування.

 

 

 Щорічно на зміцнення матеріальної бази закладу залучаємо бюджетні та позабюджетні кошти. За бюджетні та позабюджетні кошти в дошкільному навчальному закладі замінено усі вікна та двері,  відремонтовано покрівлю даху, придбано сучасну ортехніку, побутову техніку, меблі, посуд,  ігровий та дидактичний матеріал. Варто зазначити, що саме спільними зусиллями та завдяки підтримці міської ради, управління освіти, батьків та спосорів: М.М.Дячука, , В.М.Мавсесяна, В.М.Сасюка, в закладі створено належні  умови для перебування дітей. Тому ми  вдячні їм за співпрацю.

Думаю, всі ви погодитесь, що вагомий вклад в роботу закладу вносять технічні працівники, які добросовісно ставляться до своїх обов*язків та сприяють створенню комфортних, затишних умов перебування дітей. 
Щоденна праця помічників вихователів, працівників харчоблоку, пралі, робітника з поточного ремонту, каштеляна, завгоспа, прибиральниці непомітна, але дає можливість закладу працювати чітко, злагоджено, з справним обладнанням.
   Варто зазначити,  що відкритість, діловитість, демократизм і відповідальність – це стиль роботи профспілкового комітету, який діє у  ДНЗ № 12 . Головою профспілкового комітету є досвідчений педагог Кононенко Т.М.

    У 2012р., одразу після реоганізації,  між адміністрацією Дошкільного закладу та профспілковим комітетом  був  укладений колективний договір. Своєчасно вносяться зміни та доповнення до нього. Також,  постійно погоджуються з профкомітетом положення про преміювання,  надання матеріальної допомоги,  правила внутрішнього трудового розпорядку, графіки щорічних відпусток, тарифікаційні списки, склад атестаційної комісії, тощо.

Всю роботу закладу висвітлюємо на власному ВЕБ –сайті та соціальних мережах. Удосконалюємо його роботу. Надаємо інформацію про проведені заходи, консультації, пам*ятки для педагогів та батьків вихованців, оголошення, ділимося досвідом роботи педагогів.

Ми розуміємо, що час вимагає ретельного та чіткого аналізу роботи закладу та розуміння перспективи. Аналізуємо свої можливості і потреби.
Звичайно, проблем у нас є ще багато.

Тому надалі будемо працювати над:

  • удосконаленням матеріально- технічної бази
  • оновленням змісту методичної роботи
  •  осучасненням навчально- виховного  процесу
  •  Підвищенням рівня професійної компетентності педагогів та інших працівників

Ми знаємо, як їх вирішувати. Адже, життя заставляє сучасного керівника бути психологом і юристом, менеджером і дизайнером, орієнтуватися на освітні запити дітей і батьків, формувати позитивний імідж дошкільного закладу, створювати сучасний освітньо-виховний простір.  Ми ставимо високу для себе мету створити: сильний, професійний, висококваліфікований, прогресивний дошкільний заклад, який повністю відповідає  сучасному розвитку суспільства.

 

 

За підсумками  державної атестації Шепетівського дошкільного навчального закладу №12 "Ялинка" Хмельницької області вважати атестованим ( протокол №2 від 09.02.2017 р. м.Шепетівки засідання атестаційної комісії)

Форма входу
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми у Facebook
Шепетівський дошкільний навчальний заклад 12 "Ялинка"<
Погода
Погода в Україні
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Сайт Педагогічна преса Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 "Ялинка" © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz