Вхід

Реєстрація
Головна
 
Шепетівський ДНЗ №12 "Ялинка" 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37
Годинник
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Оголошення про проведення закупівлі продуктів харчування

 

Фінансова звітність Шепетівського ДНЗ №12 "Ялинка" за І квартал 2018 року

Фінансова звітність Шепетівського ДНЗ №12 "Ялинка" за 2017 р.

Кошторис Шепетівського ДНЗ №12 "Ялинка" на 2018 рік

Кошторис Шепетівського ДНЗ №12 "Ялинка" на 2017 р.

Фінансова звітність Шепетівського ДНЗ №12 "Ялинка" за 9 місяців 2017 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» , м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі : 141120,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія

3.2. Кількість товару: 47040 кВт/год

3.3. Місце поставки товару : 30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2018 року.

3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:

- Якість електричної енергії має відповідати фактичним значенням параметрів електричної енергії ,встановленим ГОСТ 13109-97;

- «Правила користування електричною енергією», затверджені постановкою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.07.1996 № 28.

- іншим нормативно-правовим актам.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку та відповідати державним стандартам України.

Під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чиним законодавством України заходів із захисту довкілля.

У вартість товару необхідно включити сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежівв т.ч. ПДВ.

3.6. Умови постави товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

4.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ; свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

- документ , що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (для учасників торгів – юридичних осіб);

- копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; (в випадку якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню);

- довідки, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)

5. Дата , час початку подання пропозицій: 08.01.2018 р.

6. Дата, час закінчення подання пропозицій: 13.01.2018 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі продуктів харчування

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» , м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :

- М'ясо 15110000-2 (ДК021:2015)

1) Яловичина – 61500,00 грн. -750 кг

2)Свинина – 20000,00 грн. - 250 кг

3)Печінка яловича - 3420,00 грн. -60 кг

4)Курятина - 27500,00 грн. – 550 кг

 

- Молоко, молоко згущене, сметана 15510000-6 (ДК021:2015)

1) Молоко 2,5%-3,2% - 52812,00 грн. – 3250 л

2)Молоко згущене 3950,00 грн. – 50 кг

3) Молоко згущене (варене) 398,00 грн. – 10 кг

4)Сметана 20-21% - 3655,00 грн. – 85 кг

 

- Сирні продукти 15540000-5 (ДК021:2015)

1)Сир твердий – 8100,00 грн. -75 кг

2)М’який сир 9% 50635,00 грн. – 650 кг

3. Місце поставки товару : 30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68

4. Строк поставки товару: січень-грудень 2018 року.

5. Технічні (якісні) вимоги до товару: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Смак, колір та запах притаманний цим видам продуктів. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару, надаються на кожну партію товару (посвідчення або сертифікат якості, або декларація виробника) де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника (поставка здійснюється невеликими партіями). Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника за адресою Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

6. Умови поставки товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

7. Дата , час початку подання пропозицій: 07.01.2018 р.

8. Дата, час закінчення подання пропозицій: 11.01.2018 р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» ,  м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net 

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :  117600,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія

3.2. Кількість товару: 47040 кВт/год

3.3. Місце поставки товару :  30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68 

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2017 року.

3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:

- Якість електричної енергії має відповідати фактичним значенням параметрів електричної енергії ,встановленим ГОСТ 13109-97;

- «Правила користування електричною енергією», затверджені постановкою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.07.1996 № 28.

- іншим нормативно-правовим актам.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку та відповідати державним стандартам України.

Під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чиним законодавством України заходіві з захисту довкілля.

У вартість товару необхідно включити сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежівв т.ч. ПДВ.

3.6. Умови постави товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

4.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ; свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

- документ , що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (для учасників торгів – юридичних осіб);

- копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; (в випадку якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню);

- довідки, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)

        5. Пропозиції:

Пропозиція учасника оформляється на фірмовому бланку та подається учасником згідно Додатку 1.

Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за 1 кВт/год товару, що відповідають ціновій пропозиції. Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі.

6. Дата , час початку подання пропозицій: 16.01.2017 р. 08-00

7. Дата, час закінчення подання пропозицій: 20.01.2017 р. 16-00

Додаток  1

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).

Учасник може відступати від даної форми за умови викладення усієї запитуваної інформації.

 

Форма ЦІНОВОЇ пропозиції

до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія

_____________________________________________________________                                   (назва підприємства/фізичної особи),

яке надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі:

 

Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника

 

Місцезнаходження / місце проживання

 

Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер

 

Основний поточний рахунок (номер рахунку, найменування банку, МФО)

 

Номер телефону / телефаксу

 

e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)

 

 

 

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю з ПДВ

(або без ПДВ)

Загальна сума з ПДВ

(або без ПДВ)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Загальна ціна пропозиції (грн.)

 

в т.ч. ПДВ (грн.)

 

Ціна пропозиції прописом

 

             
 

 

Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Разом з цією пропозицією ми надаємо необхідний пакет документів на підтвердження заявлених вимог.

Своїм підписом підтверджую достовірність інформації, наданої в нашій ціновій пропозиції та погоджуюсь укласти з Вами договір згідно з чинним законодавством і почати його виконання з дня укладення договору та виконувати всі обговорені умови.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою                   

_______________(___________)

                                        

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» ,  м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net 

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :  55000,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 15511000-3 Молоко

3.2. Кількість товару: 4100 л.

3.3. Місце поставки товару :  30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68 

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2017 року.

     3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Смак, колір та запах притаманний цим видам  продуктів. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару, надаються на кожну партію товару (посвідчення або  сертифікат якості, або декларація виробника) де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника (поставка здійснюється невеликими партіями). Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника за адресою Хмельницька обл., М. Шепетівка, вул. Горького, 68

3.6. Умови постави товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

4.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ; свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

- документ , що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (для учасників торгів – юридичних осіб);

- документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо);

- довідки, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)

        5. Пропозиції:

Пропозиція учасника оформляється на фірмовому бланку та подається учасником згідно Додатку 1.

Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за 1 кг товару, що відповідають ціновій пропозиції. Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі.

6. Дата , час початку подання пропозицій: 16.01.2017 р. 08-00

7. Дата, час закінчення подання пропозицій: 20.01.2017 р. 16-00

Додаток  1

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).

Учасник може відступати від даної форми за умови викладення усієї запитуваної інформації.

 

Форма ЦІНОВОЇ пропозиції

до предмету закупівлі ДК021:2015 – 15511000-3 Молоко

_____________________________________________________________                                   (назва підприємства/фізичної особи),

яке надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі:

 

Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника

 

Місцезнаходження / місце проживання

 

Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер

 

Основний поточний рахунок (номер рахунку, найменування банку, МФО)

 

Номер телефону / телефаксу

 

e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)

 

 

 

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю з ПДВ

(або без ПДВ)

Загальна сума з ПДВ

(або без ПДВ)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Загальна ціна пропозиції (грн.)

 

в т.ч. ПДВ (грн.)

 

Ціна пропозиції прописом

 

             
 

 

Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Разом з цією пропозицією ми надаємо необхідний пакет документів на підтвердження заявлених вимог.

Своїм підписом підтверджую достовірність інформації, наданої в нашій ціновій пропозиції та погоджуюсь укласти з Вами договір згідно з чинним законодавством і почати його виконання з дня укладення договору та виконувати всі обговорені умови.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою                   

_______________(___________)

                                        

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» ,  м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net 

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :  65127,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 15221000-3 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

3.2. Кількість товару: 850 кг.

3.3. Місце поставки товару :  30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68 

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2017 року.

     3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Смак, колір та запах притаманний цим видам  продуктів. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару, надаються на кожну партію товару (посвідчення або  сертифікат якості, або декларація виробника) де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника (поставка здійснюється невеликими партіями). Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника за адресою Хмельницька обл., М. Шепетівка, вул. Горького, 68

3.6. Умови постави товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

4.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ; свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

- документ , що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (для учасників торгів – юридичних осіб);

- документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо);

- довідки, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)

        5. Пропозиції:

Пропозиція учасника оформляється на фірмовому бланку та подається учасником згідно Додатку 1.

Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за 1 кг товару, що відповідають ціновій пропозиції. Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі.

6. Дата , час початку подання пропозицій: 16.01.2017 р. 08-00

7. Дата, час закінчення подання пропозицій: 20.01.2017 р. 16-00

Додаток  1

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).

Учасник може відступати від даної форми за умови викладення усієї запитуваної інформації.

 

Форма ЦІНОВОЇ пропозиції

до предмету закупівлі ДК021:2015 – 15221000-3 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

_____________________________________________________________                                   (назва підприємства/фізичної особи),

яке надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі:

 

Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника

 

Місцезнаходження / місце проживання

 

Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер

 

Основний поточний рахунок (номер рахунку, найменування банку, МФО)

 

Номер телефону / телефаксу

 

e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)

 

 

 

№ п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю з ПДВ

(або без ПДВ)

Загальна сума з ПДВ

(або без ПДВ)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Загальна ціна пропозиції (грн.)

 

в т.ч. ПДВ (грн.)

 

Ціна пропозиції прописом

 

             
 

 

Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Разом з цією пропозицією ми надаємо необхідний пакет документів на підтвердження заявлених вимог.

Своїм підписом підтверджую достовірність інформації, наданої в нашій ціновій пропозиції та погоджуюсь укласти з Вами договір згідно з чинним законодавством і почати його виконання з дня укладення договору та виконувати всі обговорені умови.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою                   

_______________(___________)

                                        

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 «Ялинка» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281870

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Горького, 68

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Короткова Наталія Миколаївна, головний бухгалтер Шепетівського ДНЗ №12 «Ялинка» ,  м. Шепетівка, вул. Горького, 68 тел. (03840)4-26-75, e-mail: dnzyalunka12@ukr.net 

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :  72000,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 15111000-9 М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина, телятина)

3.2. Кількість товару: 900 кг.

3.3. Місце поставки товару :  30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 68 

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2017 року.

     3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Смак, колір та запах притаманний цим видам  продуктів. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних докуме

Форма входу
Визначні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми у Facebook
Шепетівський дошкільний навчальний заклад 12 "Ялинка"<
Погода
Погода в Україні
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Сайт Педагогічна преса Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №12 "Ялинка" © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz