|

«Той, хто забув колиску, з якої піднявся, щоб піти по землі, хто байдужий до матері, що вигодувала та виховала його, не здатен переживати високі патріотичні почуття»
В.О.Сухомлинський
Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.
Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята
До основних завдань патріотичного виховання дошкільнят належать:
* формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї, дитячого садка,міста);
* формування духовно-моральних взаємин;
* формування любові до культурного спадку свого народу;
* виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;
* почуття власної гідності як представників свого народу;
* толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.



| |